Fredag, lördag och söndag.

(null)

(null)

Fredag.
Häng hos syster.
Mamma, pappa.
Morfar.
Elin, min syster.
Barnen.
Poffe-Elins man och deras barn.

Johan, Albin, Albins flickvän.
Emil och Maja.
Bästa hänget.

Lördag.
Kräftskiva nummer två för iår.

Sunny 🐴 

Idag ska vi kika på ett hus. Inte för att vi egentligen vill flytta men vårt hus är knappt.
Lite litet, det funkar absolut men ibland blir man tokig på de få kvadratmeterna.

Ibland kommer det ut hus på marknaden som tilltar ens själ.
Vi har liksom aldrig riktigt orkat flytta och inget annat hus än vårt har ropat mitt namn så högt och tydligt…..

Vi kommer förmodligen inte flytta.
Vi orkar inte renovera och vi vill inte bara flytta in heller,
Jag måste få göra det nya huset till vårt hem och det kommer ta tid, och energi.
Min energi är knapp numera.

Men, huset jag nu hittat ropar mitt namn så jäkla högt..
Allt är från 1971, allt.
Älskar arkitekturen.

Inte en enda detalj är renoverad.
Älskar det, då är det lättjobbat.
Men, också gammal standard och allt behöver ses över.

Vi får väl se 🏡 







Allmänt | |
Upp