Veckan

(null)

(null)

(null)

(null)


Torsdag idag, snart helg.

I lördags klämde jag handen under vår kajak.
Eller Albins kajak.

Jag och Johan skulle flytta den några meter lätt och smidigt.
Kajaken är lätt och smidig så jag tog mig av uppgiften med stort självförtroende.
Men, under vintern har den gått sönder och vatten har sipprat in.
Kajaken vägde typ dubbelt så mycket och jag var inte alls beredd på det.

Jag snubblade, ramlade och kajaken rullade över min hand.
Efter några timmar på akuten konstaterade läkarna efter att de kikat på röntgenbilderna att jag ej behöver gips eller så.

En spricka och en rejält klämd hand som behöver få läka.

Pust!

Övrigt har Maja haft kompiskalas, vi har 
letat efter Sunny i en hage på 4.5 hektar och vi har välkomnat sommarlovet med ett restaurangbesök.

Nuså, sommaren 2023.
V.27 går jag på semester dock ☀️




Allmänt | |
Upp