Sunny

(null)

(null)

(null)

Sunny är Majas tidigare lärares häst som vi får låna.


Sommarbete hörni.., 
Vi började med att leta efter henne i en sommarhage på 4.5 hektar.
Maja satt och fikade medan jag knatade runt.
Jag fann henne tillslut bland träden.

Ridning:
Maja fick välja.
Ridhuset, paddocken eller uteritt.
Valet blev; barbacka runt åkern, det är var väl kanske det bästa valet med tanke på värmen.

Annars;
Livet.
Imorgon är det midsommarafton, galet.
Tiden springer fram och v.27, den 3 juli går jag på semester i fem hela veckor.
Behöver det.
Våren har varit så intensiv.
Albin kämpade på i skolan, sista året i grundskolan med alla nationella prov och med sin sjukdom.
Den är knappt synlig men påverkar honom i vardagen varje dag.
Beckers Myotoni.
Vet ni, mot förmodan något om sjukdomen så lämna en kommentar.
Den är så ovanlig men jag hoppas ändå att jag kan nå ut.
Någon kanske känner någon om så i ett annat land.

Nu väntar soffan, ett glas rött. Lite chips och chill.
Kortveckan har varit lång…




Allmänt, Häst | #beckersmyotoni #häst #sommarhage #bete | |
#1 - - Hästtjejen :

Älskar hästar 🐴

Upp