Gårdagen

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Här hängde vi hela dagen igår.
Så underbart.

Vid 18 tiden kom våra vänner Maria och Christian förbi. De har en dotter som är en månad äldre än Maja. De har känt varandra sedan dag ett i livet och är verkligen bästa vänner.
Vi åt pizza, badade och umgicks långt in på natten.
Dessa underbara sommarkvällar alltså, älskar!
Älskar ledigt, älskar tid med familj och vänner.
Jag älskar att gå och lägga mig utan att behöva gå upp tidigt för att gå iväg till jobbet  dagen efter.
Jag älskar mitt jobb men att sova tills jag vaknar och få ha lediga oplanerade dagar med min familj slår allt.

Hoppas vädret blir lika fint idag. Jag ligger fortfarande i sängen.
Johan förbereder frukost och ropar faktiskt i detta nu att kaffet e klart.
Bästa Johan.
Imorgon får det vara hans tur att gå upp till ett dukat frukostbord. Fast känner jag honom rätt är han uppe före mig 9/10 så jag får väl ställa klockan för att ha en chans att vakna före honom och hinna förbereda ett dukat bord :)




Hemma hos oss | pool #egenpool #poolhus #uterum #altan #marksten | |
Upp