September

(null)

September sprang förbi, nytt jobb, barnens aktiviteter och allt annat tar all min tid. 
Jag känner dock att jag kommit in i de nya rutinerna hyfsat bra iallafall :)

Vi har hunnit med massor med shopping för både Maja och Albin nu i september, de har dragit iväg så på längden och behövde i princip en helt ny garderob var.
Vintergarderoberna är också uppdaterade så nu är både jag och barnen helt redo för kallare dagar. 
Maja kan dock ha overallen hon hade förra året men jag köpte en ny iallafall, tänkte att det är likabra för förra årets kanske blir på gränsen ändå.)
(Jag har även köpt en ny kökslampa och ett nytt köksbord.
Ni ska få se sen, det är dessvärre 4v leveranstid.)

Vi har även varit på kräftskiva, på brandstationen och umgåtts hemma hos goda vänner.
September har varit bra trots sjunkande temperaturer och kalla vindar.

Hejdå september 2018.
Välkommen oktober!






Allmänt | |
#1 - - Susana:

Vad mysigt 😍

Upp