Augusti

Augusti.

Augusti flög förbi, i rekordfart.

Vi har iallafall hunnit med att bada i poolen, pojkarna har börjat i skolan igen efter ett långt sommarlov. Maja är tillbaka på förskolan och jag och Johan jobbar på som vanligt. 
Jag är förövrigt superförkyld-igen.
Förut var jag aldrig sjuk, verkligen aldrig. Nu drabbas jag av alla förkylningsvirus som finns typ hela tiden. Så drygt. 

Man märker tydligt att hösten e på ingång. Kvällarna är svala och mörkret smyger sig på redan vid 20. Så trist. Denna sommar va verkligen över på ett kick.
Tiden alltså.. Tänk om någon på riktigt kunde uppfinna en pausknapp. Jag som säkert så många andra skulle tycka det va den bästa idéen på länge ;)

I september fyller barnens kusin, min systerdotter hela åtta år och bara två dagar senare fyller Johan trettiosju. Det blir två födelsedagar på rad nu i början av denna nya månad så vi har iallafall något kul att se fram emot.

Allmänt | |
Upp