Helgen

(null)

(null)

(null)
 
Helgerna går för fort, verkligen.
Vi har ändå hunnit massor.
Jag har köpt nya handdukar, nya uppsättningar sängkläder, underlakan plus nya sovkuddar till hela familjen.
Välbehövligt vill jag lova.

Vi har blivit bjudna på smörgåstårta och mors-dag fika. 
Vi har käkat tacos, hängt på landet och haft det så bra.
Älskar ledigt.
Ser såååå mycket fram emot semestern.

Maja somnade redan vid 18.15 idag.
Vi har hängt ute på landet och hon har varit utomhus trots regn för att testa sina nya sopbubblor tillsammans med sin kusin.
Hon somnade nästan i bilen på vägen hem men höll sig vaken.
Väl hemma satt hon och nästan somnade i soffan så jag valde att sätta på henne pyjamas och lägga henne.
Så trött ❤️

Nu ska Johan o jag krypa upp i soffan o börja kolla på en ny serie som jag inte minns namnet på. Johan har köpt godis och annat gott småplock också för att sitta i soffan o äta gott och kolla på tv är faktiskt bland det bästa vi vet.
Johan är hemma ikväll för övrigt, han jagar annars stora vildsvin typ varje kväll och ibland långt in på natten.
Så är det, att leva med en jägare liksom.

Trevlig söndag och grattis alla mammor på mors-dag ❤️













Allmänt | |
Upp