Helsingborg del två

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Helsingborg tur och retur.
Min morbror flyttade till Helsingborg för en massa år sedan.
Han flyttade dit som ung och har nu en familj och barn i samma ålder som Emil och Albin.
Vi hade bokat två nätter på hotell och såg fram emot att umgås massor.
De bjöd på så otroligt god mat. Malin är helt sjukt duktig på mat, och på att baka.
Hon får alltid till det sådär extra superfint också.
Tack igen Malin för så himla god mat.
Jag åt massor och är snudd på mätt fortfarande :)

Vi bilade ner redan på fredagen och tanken var att stanna tills söndag em/kväll men jag fick sån hemsk huvudvärk så vi åkte hem redan på lördag em.
Det är så sällan jag får sådan huvudvärk men när den väl kommer så behöver jag sova, det enda som hjälper är sömn i ett mörkt tyst rum.
Så jädrans typiskt att huvudvärken kom just där och då.
Men vi hann iallafall promenera längs hamnen och vi hann med en god middag på en restaurang som låg alldeles vid vattnet.
Vi sov en natt på hotellet och såg Ida konfirmeras i kyrkan.
Det var en bra resa trots allt.

Nu laddar vi om för semester här hemma. Johan är också ledig nu.
Bästa!


Allmänt | |
Upp