Fyra!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag fyller hon fyra.
Tänk, för fyra hela år sedan kom hon till oss och gjorde vår familj komplett.
Grattis älskade barn.

Vi har kalasat för henne hela helgen men dagen idag var hennes.
Vi hängde först i poesiparken, en superfin lekplats här i närheten men vi frös och när jag skulle visa Maja hur kul det är att åka linbana superfort trillade jag av.
Såklart!
Maja blev rädd och jag fick ont i ryggen men jag höll skenet uppe.
Alla som känner mig blir förmodligen inte förvånade av att jag tog fart allt jag kunde och sen ramlade av.
Alltså typiskt min otur.
Allt sånt händer nämligen bara mig också, alltid!

Maja blev skeptisk till det mesta i parken efter fallet och jag föreslog att vi skulle åka vidare till Vallby.
Sagt och gjort.
Vi tog på oss varsin kofta och hängde på Vallby resten av eftermiddagen.
Vi kollade på djuren, åt glass, köpte godis i den lilla fina gamla kiosken och hade det bra.

Älskade stora, lilla tjej.
Grattis på födelsedagen 🎈




Maja | |
#1 - - D:

Grattis Maja 💛

Upp