Sovrum 3.0

(null)

Sovrummet......  
Johan hade ju satt upp sina troféer här inne, ni vet de han fått med sig hem efter sina Afrikaresor.
Dom skulle bara sitta här inne ett tag.
"Ett tag" är för mig några veckor, möjligtvis kanske enstaka månader. Men, vad "ett tag" är för Johan är oklart för de har hängt här inne i snart fyra år.
Så, vår syn på ett tag skiljer sig åt kan vi ändå komma överens om :)

Men, nu har jag surat över att de hänger där en dag/veckor/år föööör länge så Johan har lovat att flytta dem till en plats där jag slipper se dem.
Sagt och gjort.
Så, tack för det älskling ❤️

Vi rev ut hela sovrummet strax innan alla troféer kom upp på väggarna. Vi la nytt golv och satte in massor av garderober längs en hel långsida.
Vi målade även om hela rummet då så väggarna är fortfarande fina... 
Jag skulle vilja ha en dov, matt grå färg här inne men det får bli senare, orkar faktiskt inte dra fram alla målargrejer, maskera och stuva undan alla möbler.
Ett par vänner till oss har köpt hus i närheten av oss och har målat hela vardagsrummet i den perfekta gråa nyansen. Jag tog färgkoden för när jag bestämmer mig för att orka måla om blir det den färgen. 




Hemma hos oss | |
Upp